marți, 25 noiembrie 2008

220.ro vine cu o noua versiune

220.ro are de azi o fata noua, in versiune beta.
Din cate vad, nu este doar o schimbare de layout plus cateva functionalitati, este chiar trecerea la o noua platforma.

Chiar si solutia de storage s-a schimbat, folosing acum nginx (sau aici) pe serverele de storage. Alte site-uri mari care folosesc nginx pentru a servi rapid continut sunt hulu, wordpress, kongregate, gravatar si altele.

Imi place noul player si noul layout in general, acesta fiind mai "relaxat" decat cel anterior.
Imi place si noul set de functionalitati / re-impartire a continutului si bineinteles ca am observat probleme cum ar fi: playerul audio cu playlist care nu merge; faptul ca nu pot sa fac upload pentru ca desi sunt autentificat, atunci cand fac click pe upload ma duce iar la pagina de autentificare; faptul ca daca vreau sa dau o nota unui fisier imi cere sa ma autentific iar in urma autentificarii se face reload la pagina (adica imi intrerupe vizionarea).

Vroiam sa testez si uploaderul dar n-am putut (n-am reusit sa ajung la pagina de upload).

Sunt sigur ca acele probleme de care va spuneam se vor rezolva in scurt timp.

Un sfat pentru echipa 220.ro: cu noi functionalitati apar si responsabilitati noi.
Categoria de show-uri trebuie sa fie intretinuta si sustinuta.
Grupurile, motorul unei comunitati, trebuie deasemenea sustinute.

Vom vedea ce va urma :) .




M-am mutat pe www.danielbuca.ro cu tot cu articole. Daca vrei sa comentezi o poti face acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu