vineri, 31 octombrie 2008

Vrei sa inveti fotografie?

Nu stiu daca voi sunteti in aceasta situatie dar eu sunt :) .

Acum cativa ani, un coleg de-al meu fusese prins de aceasta flama si nu-l intelegeam dar iata ca acum ma aflu in aceeasi situatie.

Bineinteles ca dupa ce m-am documentat, am citit, am intrebat, mi-am luat si eu primul dslr m-am trezit ca totul e nemaipomenit dar, desi inteleg terminologia, am nevoie de o punte intre teorie si practica (e un fel de drum scurt, stiu ca aceasta punte apare singura prin experimentare dar uneori nu avem timpul necesar pentru a experimenta tot ce vrem).
In cautarile mele am gasit un site foarte bun pentru pasii de inceput si vreau sa vi-l recomand.
Este vorba de Learn Photography . Enjoy!


M-am mutat pe www.danielbuca.ro cu tot cu articole. Daca vrei sa comentezi o poti face acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu